Otvorite
svoju 
ePoštu

Što da radim ako sam zaboravio korisničko ime i lozinku?

Otiđite na vašem računalu na stranicu za prijavu korisnika servis.eposta.hr i pokušajte sljedeće:

1. Unesite korisničko ime u formi vašeime.vašeprezime
2. Kliknite na link Zaboravili ste zaporku?
3. Na vašu e-mail adresu, koju ste prijavili prilikom prijave u sustav će stići poruka s linkom do mjesta gdje trebate postaviti novu zaporku.

Ako to ne uspije, jer korisničko ime koje ste unijeli nije ispravno, ili nije ispravna e-mail adresa, nazovite našu Korisničku podršku na broj 072 500 501, gdje će vam operateri pomoći da dođete do korisničkog imena i nove lozinke za prijavu u vašu ePoštu.

Hoću li ubuduće primati poštu koju dobivam u eBox i u fizičkom obliku u poštanski kovčežić?

Pošta koja stiže u eBox više neće stizati u fizičkom obliku u Vaš kućni kovčežić, ali smo osigurali da svaki dokument možete ispisati na pisaču ili spremiti lokalno na računalo ako to želite.

Hoće li sva moja pošta od pružatelja usluga od kojih dobivam poštu od sada dolaziti u moj eBox?

Ne, stizat će samo pošta izdavatelja s kojima Hrvatska pošta ima ugovorenu suradnju i za koju ste pristali na primanje u eBox, a pošta izdavatelja koji nemaju ugovorenu suradnju s Hrvatskom poštom i dalje će stizati u Vaš kućni kovčežić. Svakodnevno pozivamo pružatelje usluga u Hrvatskoj da postanu dio servisa ePošta, jer je cilj sva pošta na jednom mjestu. 

Hoće li se naplaćivati mjesečna naknada za korištenje servisa ePošta kao što postoji kod internetskog bankarstva? 

Za sada je korištenje servisa ePošta besplatno za primanje svih vrsta dokumenata i poruka, što znači da ne naplaćujemo nikakve paušalne naknade.

Ako nakon godinu dana neću plaćati arhivu, ali ću imati potrebu za nekom dokumentom, hoću li mu moći pristupiti?

Svi dokumenti pristigli od izdavatelja bit će pohranjeni u zaštićenoj centralnoj arhivi servisa i vlasnik računa neće moći pristupiti dokumentima ako ne plati uslugu arhiviranja. Kada korisnik zatražiti da  mu se aktivira arhiva, tijekom plaćenog razdoblja će imati pristup svim svojim dokumentima, bez obzira kada su kreirani.

Mogu li istodobno dobivati račune putem eBoxa i internetskog bankarstva?

Ne, isti račun možete dobivati samo jednim kanalom elektroničke distribucije. Da biste ubuduće dobivali račun koji Vam sada stiže u internetsko bankarstvo u vaš eBox, morate otkazati primanje računa u internetsko bankarstvo i nekoliko dana nakon otkaza ponovo se prijaviti za primanje računa servisom ePošta.

Tko može ugovoriti uslugu servisa ePošta?

Za korištenje servisa ePošta mogu se prijaviti svi punoljetni građani Republike Hrvatske i strani državljani s vrijedećim identifikacijskim dokumentom. Pored privatnih osoba, korisnici ePošte mogu postati sve pravne osobe u Hrvatskoj predajom prijedloga Ugovora djelatniku Hrvatske pošte.

Mogu li kao strani državljanin plaćati račune platnim karticama banaka iz svoje države?

Da, strani državljani mogu plaćati račune platnim karticama Visa, Master Card i Maestro bez obzira na izdavatelja, po Cjeniku usluga servisa ePošta.

Kolika je naknada za plaćanje računa putem eBoxa?

Naknada za plaćanje računa karticama putem eBoxa je uvijek 2 kn po računu, neovisno o iznosu računa i vrsti platne kartice koju koristite. 

Arhiviraju li se i potvrde plaćenih računa?

Da, potvrde su vezane uz nalog za plaćanje, koji je dio računa, a klikom na nalog koji je plaćen karticom otvara se potvrda o plaćanju.

Mogu li se servisom ePošta plaćati i računi pristigli na kućnu adresu?

Računi pristigli na kućnu adresu mogu se platiti platnim karticama ručnim unosom podataka u formu za unos naloga, kopiranjem već postojećeg naloga ili kreiranjem naloga iz unaprijed definiranog predloška. Mobilnom aplikacijom mPošta može se koristiti opcija "Slikaj nalog" za još jednostavniji unos podataka skeniranjem 2D bar koda ili uplatnice.

Koja je prednost korištenja arhive servisa ePošta u odnosu na spremanje podataka na svoje računalo?

Arhiva servisa ePošta je pouzdanija od arhive na računalu. Podacima se može pristupiti s bilo kojeg računala uz korisničku identifikaciju, dokumenti su strukturirani i lako dostupni.

Mogu li putem servisa ePošta poslati novac svojim rođacima?

Ne, servisom ePošta možete plaćati samo račune izdane od pravnih osoba. Bilo kakve uplate na račune fizičkih osoba nisu omogućene putem servisa.

Kako aktivirati mobilnu aplikaciju mPošta?

1. Preuzmite aplikaciju na App Storeu ili Google Playu ili skenirajte QR kod;

2. Korisničkim imenom i zaporkom ePošte aktivirajte aplikaciju;

3. Koristite aplikaciju, tijekom promotivnog perioda besplatno!

mPošta aplikaciju možete koristiti za plaćanje računa i slanje pisama i poruka.

Što se sve može koristiti aplikacijom mPošta?

1. Primati račune i ostale dokumente izdavatelja dokumenata koji imaju ugovor s Hrvatskom poštom,

2. Plaćati račune kreditnim i debitnim karticama, bez obzira jesu li stigli mPoštom ili u fizičkom obliku,

3. Platiti račun slikanjem 2D barkoda ili uplatnice,

4. Napisati pismo i poslati ga na bilo koju kućnu adresu u Hrvatskoj ili svijetu,

5. Napisati pismo i poslati ga drugom korisniku servisa u elektroničkom obliku, kao obično ili preporučeno pismo...

Kako platiti račun mobilnom aplikacijom?

1. Slikajte nalog mobitelom,

2. Dodajte spremljeni nalog u košaricu,

3. Otvorite košaricu i odaberite opciju Plati,

4. Odaberite karticu za plaćanje,

5. Unesite 3D secure code (ako je potrebno, ovisno o kartici).

Kako se prijaviti za primanje računa servisom ePošta?

Na izborniku odaberite opciju Financijske usluge i među izdavateljima potražite onog čije račune želite primati ePoštom. U za to predviđena polja unesite ključni podatak s računa koji ste dobili u fizičkom obliku i kliknite na "prijavi uslugu" . Nakon izvršene prijave, u servis ePošta i na vašu e-mail adresu stiže poruka o prihvaćenom ili odbijenom zahtjevu.

Druga je mogućnost na zahtjevu za korištenjem servisa ePošta, ili kasnije u postavkama među korisničkim podacima označiti "Želim primati račune svih ugovorenih izdavatelja". U tom će slučaju ćete automatski dobivati dokumente svih izdavatelja, koji šalju račune ePoštom, a čiji ste korisnik.

Što je 3D Secure Code?

3-D Secure je program sigurne kupnje platnim karticama na internetskim prodajnim mjestima.

Banke iz sigurnosnih razloga traže dodatnu identifikaciju korisnika kod plaćanja putem Interneta, pa tako zbog vaše sigurnosti i za servis ePošta, kako bi spriječile zlouporabu kartica.

3-D secure code se može generirati putem tokena ili m-tokena.

Osobe koje nemaju token ili m-token u svojoj banci mogu zatražiti izdavanje 3-D Secure code-a koji će vrijediti za plaćanje putem Interneta.

Kako mogu koristiti sustav e-Građani?

Korisnici servisa ePošta pomoću svojih korisničkih podataka (korisničko ime i zaporka) mogu pristupiti sustavu e-Građani te e-uslugama javne uprave koje sustav nudi.

O sustavu e-Građani može se više doznati na https://nias.gov.hr

Rješavanje sporova

Temeljem Uredbe Europske unije o online rješavanju potrošačkih sporova, od 15. veljače 2016. na području cijele EU, sve sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR (Online Dispute Resolution) platforme. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU. Ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU, možete ispuniti obrazac za žalbe u tri jednostavna koraka. Prigovor možete podnijeti na stranici za internetsko rješavanje sporova Europske komisije.

Hoće li se omogućiti plaćanje American Express karticama? 

Za sada nismo u mogućnosti omogućiti plaćanje American Express karticama.