Od nedavno je ePošta za poslovne korisnike prilagodbom malim i mikro tvrtkama i obrtima postala još praktičnija.
- Izrada eRačuna u aplikaciji ePošta
ePošta omogućuje slanje računa prilagođeno tvrtkama svih veličina – za srednje i velike tvrtke je omogućeno direktno povezivanje web servisom, za one koji ne žele direktno povezivanje omogućeno je slanje računa potpisnom aplikacijom ePošta, a za one najmanje koji ne žele usklađivati svoj sustav, odsada je omogućeno kreiranje računa u aplikaciji ePošta. Za slanje računa koji se kreiraju u ePošti, korisniku nisu potrebni certifikati.
- Razmjena eRačuna među poslovnim korisnicima ePošte
Svi poslovni korisnici ePošte mogu među sobom razmjenjivati račune u strukturiranom obliku, koje mogu prenijeti u svoj knjigovodstveni sustav na daljnju obradu. Time je omogućeno potpuno uklanjanje papira iz procesa. Ugovaranje je jednostavno, primanje računa je besplatno, a svaki korisnik može biti prijavljen kod svih informacijskih posrednika ako to želi.
- Online registracija za primatelje eRačuna
Ako se pravna osoba ePoštom želi koristiti samo za primanje Poslovnih eRačuna od ostalih korisnika ePošte, može popuniti online obrazac za registraciju u ePoštu i u roku par minuta započeti s primanjem eRačuna.
Ugovaranje usluge
Pravna osoba koja ePoštu želi koristiti za slanje eRačuna, uslugu mora ugovoriti s prodajnim predstavnikom Hrvatske pošte. Za kontakt s prodajnim predstavnikom Pošte pripremili smo jednostavan kontakt obrazac. jednostavan kontakt obrazac Prodajni će predstavnik po potpisu ugovora obaviti sve potrebne radnje da korisnik dođe do svog korisničkog imena i zaporke kojima će se koristiti za ulaz u ePoštu.